Translate

Kolekce „Jsem velká žena“ aneb já modelkou...

Musím se přiznat, že když mně Peťka oslovila s nabídkou, abych jí pro jednu kolekci dělala modelku, byla jsem v rozpacích. Ono totiž stát před objektivem je už mnohem menší legrace než stát společně s fotografkou za ním. Ale kývla jsme a fotky jsou na světě. A nelituji. Jednak teda, se konečně objevilo na obchůdku něco, jak já s oblibou říkám na „normální lidi“ a taky si myslím, že na popud téhle kolekce se nám začnou hlásit modelky větších velikostí.


Mám ráda své tělo. Mám ráda svou přirozenou krásu vycházející z mé duše. Mám ráda, když bořím mýty. Baví mě chodit upravená, sledovat módní novinky a z nich vyzobávat to vhodné pro mou postavu. Nebaví mě předsudky, neomalené pohledy hloupých lidí, diktáty a zásady přicházející z „módních pekel“. Umím upoutat detailem, který odvede pozornost od nechtěného. Péči o sebe věnuji možná víc času, než ženy s ideální postavou. Musím. Chci!




Autorka těchto slov nejsem já ale Maruška Maderová. Vystihla mě ale naprosto přesně. Já si ze svých kil nic nedělám. Ať si myslí kdo chce, co chce. Já jsem šťastná taková, jaká jsem. Já své kila umím nosit a jsem to prostě já! Všichni mě takovou znají, mají mě takovou rádi. Proč bych se tím měla trápit, a nebo proč bych měla být něco míň než ti hubení? Naopak to přeci jich je míň než mě…:-) Holky netrapte se kily navíc ale hledejte v tom výhody. Já říkám „radši šťastná a tlustá než nešťastná a hubená. My velké ženy od pohledu vzbuzujeme respekt. V pokročilejším věku na nás tolik nepůjdou vidět vrásky, a můžeme nosit krásné velké výrazné věci ad. Takže pokud vás díky obezitě netrápí zdraví, buďte šťastné!!!

kolekce: Jsem velká žena najdete ZDE
kolekce: Jsem velká žena najdete ZDE
kolekce: Jsem velká žena najdete ZDE
kolekce: Jsem velká žena najdete ZDE
Vynikající blogérkou a youtuberkou která dodává sebevědomí a radost ženám větších velikostí je Lucinka Dolejší. 
Zajímavé články najdete na jejím blogu tady: http://svetmodyxl.blogspot.cz/
Proč se  nestydět být baculkou tady: http://svetmodyxl.blogspot.cz/p/baculka-jak-vino.html

A nějaké to povídání od Lucie pro Vás tady:






Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte-li co k danému tématu říct přidejte se :)