Translate

Ať žijí nýtky a cvočky !!!




Nedávno jsem narazila na jednu krásnou kabelku. Visela si tak na věšáku v jedné tržnici a pořád se na mě usmívala kdykoliv jsem šla kolem! Nemohla jsem jí odolat a tak jsem se pro ní vrátila. Říkala jsem si "to budu ale frajerka" :-) Bohužel jak to tak většinou bývá milé dámy, všechny to známe, koupíte si věc  a vlastně zjistíte že k ní nic nemáte. V případě téhle tašky by to zase nebyla taková tragédie neboť je černá a ze stříbrným cvočkem, takže když na sebe hodíme takřka cokoliv společně ze stříbrným doplňkem máme vyhráno. Ale přece jen to nebylo ono. Respektive bylo, ale né v případě že chcete aby to byl trošku rockovější look.  Doma jsem ještě vyštrachala jeden náramek který jsem už měla sto let strčený v kufříku z doplňky, byl úplně nový a já jsem ho nikdy neměla na sobě...nicméně díky této tašce i on spatřil světlo světa a teď se poslední dobou pyšní na mé ruce. Ale pořád tomu ještě něco chybělo. Boty!!! Ty správné boty!
Čtu si tak článek od mojí oblíbené blogérky  Lucinky Dolejší, a je to tam! Skvělý článek (ZDE) a skvělý nápad!
Uprav si botky sám a tak jak potřebuješ!!!
Takže po vzoru Lucky jsem si koupila pytlík cvočků a vylepšila  si jedny botky.

Nejprve jsem ustřihla detail mašle na balerínách a potom jsem tam jen jednoduše napíchala připravené trojúhelníkové  cvočky.  A paráda je na světě a skvěle se mi hodí jak ke kabelce tak i k náramku.





 Původní vzhled boty.


 Zdobení v mém podání.
 Kovové cvočky seženete na internetových e-shopech za pár kaček.
 Já jsem si vybrala cvočky ve tvaru trojúhelníku.
 Zapíchnout cvočky do boty, je velmi jednoduché. Jednoduše propíchnete a vně boty stlačíte ty hroty přes sebe.
 Takže botky ve finální verzi v mém podání. Co říkáte? Necháte se taky inspirovat a vyzkoušíte něco obdobného?






Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte-li co k danému tématu říct přidejte se :)