Translate

Krásná Afrika


Vzpomínám na Afriku, ve které jsem nikdy nebyla. Vzpomínám na zvuky savany, které jsem nikdy neslyšela. Vzpomínám na vůni hebké kůže Afričanek, které jsem nikdy nepotkala... Vzpomínám na neodolatelnou potřebu položit se v pravé poledne do stínu baobabu a zapomenout…Slyším cinkání zvonků pasoucích se krav a koz…Chci srůst s horkou zemí vyšlapaných cestiček...Musím se tam vrátit, i když jsem tam nikdy nebyla…Nebyla?...Nevěřím

zdroj: http://www.aurevoir.cz/kolekce/ve_vzpominkach/ve_vzpominkach.html

Těmto úžasnými větami  začíná další z kolekcí Au Revoir  " Ve vzpomínkách" Maruška Maderová má obrovský dar popisovat atmosféru fotografii těmi správnými slovy tak aby vtáhla do děje a vybudila v člověku ty pravé pocity. Né jinak tomu je i v tomto případě...:) Musím se přiznat že i když asistuji u zrodu kolekcí a mám vše jak na dlani, po zveřejnění na to koukám jako bych to viděla poprvé a vždy mi to vezme dech....

Všechny kolekce jsou úžasné a každá je něčím výjimečná , na každé focení se obzvlášť těším ale na tohle jsem se těšila opravdu hodně. Jednak teda měli jsme lákavé téma Afrika a poštěstilo se nám fotit s nádhernou čokoládovou kráskou. Naše nádherná modelka se jmenuje Bety je jí  14 let. Tento africký styl prodala naprosto famózně a my se těšíme i na další spolupráci. Svým zjevem lehce šlape na paty krásné černé gazele Naomi Cambell. . Atmosféru horké afriky nám dodala jedna krásná zapomenutá pískovna tady u nás na jihu moravy :D.No přesvědčte se sami.



Video s focení:














Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte-li co k danému tématu říct přidejte se :)