Translate

Vlaštovčí šaty

Vy co sledujete můj blog, víte že se spíše zaměřuji na reportáže a různé úvahy a nebo poselství co vám, hrstce sledujících chci formou blogu sdělit. 
Dnes ráno mě políbila múza a já se rozhodla že vám předvedu svůj historicky první outfit tady na blogu. Není to žádná hitparáda ale mě se líbí a pro někoho to může byt inspirace. 
Obzvláště holkám krev a míko jako jsem já. :-D.



Miluju jednoduché balerínky. Červené piškotky  (CCC za 199,-)




Hlavní roli v tomhle jarním retro outfitu hrají černé šaty s potiskem vlaštovek a červené doplňky. 


                   červené naušnice (vietnamská tržnice 20,-)          červený svetřík (F&F 249,-)                                       
 


Tyhle šaty mi na Baculatém víkendu vybrala vizážistka Lucka Dolejší. Ze začátku jsem k nim byla dost skeptická. Já a potisk na šatech??? Já která pořád nosí jen černou?
Ale Lucka měla pravdu, sednou mi skvěle. Mají super střih, vypasované pod prsama a splývavá sukně do áčka.Tento střih zakryje všechny nedostatky, navíc je to lehký a vzdušný materiál. 


I když jsem si je nezamilovala na první pohled, tak za to teď je pořád tahám. Hodí se ke všemu. Ke svetříku, blůzce, kabátu, legínám, půnčochám, podpatkům i balerínám. A víte kolik tento univerzální kousek stál? Pouhých 50kč. Je to totiž kousek z "TEXTILHOUSE" :-) Tak co myslíte? Sluší mi?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte-li co k danému tématu říct přidejte se :)