Translate

Krabička na prstýnky


Krásnou neděli vám přeju. Nějak mě políbila múza a já se rozhodla že budu trošku kreativní. :D
Návodů na to jak udělat krabičku na prstýnky jsem shlédla spousty a tak jsem se rozhodla že si jednu taky vytvořím, pač moje prstýnky jsem skladovala naházené v jedné krabičce a jak se tam tak váleli jeden přes druhého, tak jsem kolikrát nevěděla, který si vzít.


Viděla jsem krabičky dřevěné nebo dárkové a nebo dokonce od bonboniery. Já jsem si pro svůj pokus zvolila dárkovou vysouvací krabičku která se mi dekorem hodila do mé ložnice.( KiK  1eur)


Dál jsem doma našla kus starého molitanu z nějaké podušky na židli. A v sekáči jsem koupila
kousíček modrého saténu. (Belitex 15kč)


Molitan jsem si naměřila a nařezala podle tvaru krabičky a následně jsem nožíkem vytvořila
hluboké rýhy ale neprořízla jsem je úplně aby se nerozjížděli.




Teď už přichází na řadu kus saténu, který jsem ustřihla tak aby mi z bočních stran přečníval cca cm a na délku tak z každé strany 5cm.   



Posledním krokem je usadit samet do molitanu a vložit do krabičky. Přesahy na látce jsou právě kvůli tomu aby kus látky nechyběl při tom usazování. všechny přečnívající okraje jsem zarovnala do krabičky.


A teď ta nejzábavnější část. :D usazování prstýnků do jejich nového domova.


Tak a dílo je hotovo. Co na to říkáte? Zkusíte to taky? Já myslím že je to super věc. Jednak vám prstýnky z bižuterie nezačnou korodovat ti jak jsou někde naházené pospolu, vypadá to hezky a přehledně. Navíc si myslím že je to i super dárek. A obdarovaný jistě ocení že je to ručně vyrobený dárek...;-) 


Mějte se fajn a díky za sledování.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte-li co k danému tématu říct přidejte se :)