Translate

Neonová havajská košile




Ahoj všem, dneska mám pro vás takový malý příspěvek. Jedná se zdánlivě jednoduchou a obyčejnou košili.
Tento kousek oblečení vůbec není v mém šatníku obvyklý. Ale jak už jsem psala v předchozím článku, začínám přicházet košilím na chuť :D Tahle je z lehkého příjemného letního materiálu. Příjemně se nosí a má na sobě nápaditý vzor havajských květů.

Košile s neonovým potiskem (KIK 4,19EUR) 

Letos v létě jsem se rozhodla že nebudu neustále chodit jen ve své oblíbené černé ale že se zkusím přemoci a začnu konečně nosit barvy. A když už jsem to vzala rovnou od podlahy tak proč né hned křiklavé neonky...:) Asi mě šibe ale tou neonovou září to odnesly jak moje oči tak i nehty....a nehodlám s tím končit...ba naopak....těším se na další šílené svítící kombinace...:D 


Růžové neonové stíny (Flormar)



Bílá kabelka (tržnice 300,-), Naušnice(veletrh 150,-)


Každopádně přeci jen má člověk v sobě trochu soudnosti a proto nesmí se nic přehánět, takže k jednomu výraznějšímu kousku volím střídmé doplňky a naopak. Bílou kabelku se zlatým detailem doplním zlatými kuličkami.




Bilé baleríny (tržnice 150,-),Bílá kabelka (tržnice 300,-), Košile s neonovým potiskem (KIK 4,19EUR) , jak jinak legíny ( tržnice 130,-) 


Moc díky za sledování <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte-li co k danému tématu říct přidejte se :)