Translate

Námořnice 100x jinak

Přeji všem krásný den. Mám tady pro Vás opět další inspiraci. Poslední dobou jsem fakt ulítlá na bílou a tmavě modrou barvu. Kombinace těchto dvou barev se rovná jak jinak než námořnickému stylu. Takže vítr do plachet a hurá může se vyrazit.Dnešní outfity se skládají z více variant a kombinací a vždy člověk vypadá úplně jinak. Já osobně nejsem žádný módní guru ale nosím to co se mi líbí a v čem se cítím dobře. Zásadně si nemyslím, že vodorovné proužky nesmějí nosit baculatí lidé. Právě naopak, neexistuje žádná diktatura která by vám to mohla zakázat. A když umíte proužky nosit, noste je třeba od hlavy až k patě :)


Jak už jsem v předešlém článku psala, tak leginy jsou takřka jediná kalhotová věc, kterou nosím a proto pro vás chystám leginový speciál :-)


 Legíny (tržnice 130,-) , Modré sako (Kik 16eur), Pruhované tričko (C&A 199,-)  


Bílá kabelka (tržnice 300,-) , Šátek (tržnice 150,-) ,  Bilé baleríny (tržnice 150,-) 



Červená brož (tržnice 30,-), Kabelka (tržnice 300,-), Červené baleríny (CCC 199,-), Brýle (internetový eshop 99,-) náušnice (tržnice 25,-)


Já jsem člověk který obecně miluje "Basic" oblečení. Nepotrpím si na vzory a modní výstřelky zajímavých tvarů a střihů. Ze svojí postavou sázím na jistotu a tu mi zaručí jednoduché střihy a jednobarevné oblečení. Kde mohu experimentovat, tak jsou doplňky (kabelky, boty, šátky) a šperky. Baví mě hrát si a různě kombinovat a věřte že 3 pořádné kousky v šatníku dají za 10 zbytečných ke kterým nic nemáte.
Jedním s těchto kousků je moje oblíbené modré sako. Ať už pod něj dám cokoliv, vždycky to vypadá dobře. Stačí doladit doplňky a může se vyrazit jak ležérně na lítačku do města tak i elegantně na pracovní schůzku nebo kafíčko s kamarádkou.


Modrá kabelka (F&F 249,-), Pruhované baleríny (tržnice 220,-), Bílé tričko (Kik 5eur)


Modré pruhované úpletové šaty (F&F výprodej 150,-), Bílá džínová bundička (Textilhause 50,-)


Někdy se stane že opravdu nevím co je lepší a tak bych si nejradši vzala obojí :D


Pruhovaný kardigan (Textilhause 50,-) Pes (můj vlastní)


Děkuji za sledování <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte-li co k danému tématu říct přidejte se :)