Translate

Černá vrána


Ahojky moji milý čtenáři. Ač jsem si hodně přála věnovat se svému blogu více. Pracovní vytížení mi to opravdu nedovoluje. A proto jsem ráda že občas najdu skulinku a kousek času si urvu a můžu přidat nějaký příspěvek pro radost a inspiraci.
Původně jsem nezamýšlela vůbec přidávat příspěvky ohledně outfitu. Ale často se mi stává, že se mě v mém okolí lidé ptají kde jsem koupila takový a makový kousek oděvu a nebo dokonce se mi i stalo že mi paní v obchodě řekla že jsem opravdu krásně oblečená a kde na takovou postavu seženu takové pěkné oblečení, že ona na sebe nemůže nikde nic sehnat.A když už tak hodně drahé. 

Já jsem člověk, který nerad utrácí hříšné peníze za oblečení a doplňky. Já miluju secondhandy, blešárny, výprodeje a nebo handlování se známými. :D :D :D
Moje kousky oblečení vůbec nejsou drahé, i když tak někdy vypadají. Mám vždy obrovskou radost když se mi podaří koupit něco za pár kaček. 


Dnešní outfit se skládá s tmavého oblečení, proto "Černá vrána". Já obecně velmi ráda nosím černé oblečení. Cítím se v něm dobře a přijde mi elegantní. Většina mých outfitů se skládá s dlouhých halen a triček přes které ráda kombinuji svetříky nebo saka. Co se týče legin jako takových. Jsou 2 tábory žen. Jedny je milují a jedny nenávidí protože si připadají jako nahé. Já jsem člověk který leginy miluje a pro mě je to prakticky jediná kalhotová věc kterou si na sebe obleču. Nesnáším džíny ani žádné neforemné kalhoty. Já se svojí postavou v tom vypadám jako v pytli. Samozřejmě názory se různí a ti co nesnáší leginy řeknou že lepší kalhoty než vystavovat tlustý nohy v leginách. Ale víte co...mě je to jedno. Já je nosím moc ráda.Cítím se v nich dobře a tak mě takovéhle řeči rozhodně nerozhážou. :D:D:D


 
ČERNÉ LEGINY (TRŽNICE 130,-)

Černé leginy v mém šatníku nesmí chybět. Neustále dokupuju nové a nové. Díky bohu že je to spotřební zboží a že se dá koupit za pár kaček.


PUNTÍKOVANÁ KOŠILE (H&M 150,- VÝPRODEJ)

Na košile jsem narazila teprve nedávno ale moje skříň už se pyšní třema kouskama. Musím říct, že jak jsem je původně nosit nechtěla a vyhýbala jsem se jim tak teď jsem si je oblibila a cítím se v nich dobře. Nejlepší jsou volné s lehkého příjemného materiálu.



SAKO S LESKLÝM LEMEM BEZ KLOP (H&M 300,- VÝPRODEJ)

Stejně jako leginy ani saka nesmí v mém šatníku chybět. Mám jich opravdu požehnaně a ve všech možných barvách a tvarech. Ale přiznám se že stejně nejradši nosím ty v tmavých barvách..:D



NÁHRDELNÍK (ZLATNICTVÍ 180,-)

Běžně nosím hlavně náušnice a sem tam nějaký náramek a nebo dlouhý řetízek s přívěškem. Tento náhrdelník jsem si kupovala vyloženě k nějaké příležitosti ale zřejmě ho vynosím i normálně na běžné nošení :)

Moc vám děkuji za sledování !!! <3

A můžete se těšit na další outfity z mého šatníku......





Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte-li co k danému tématu říct přidejte se :)