Translate

Baculatý víkend







Ahojky všem čtenářkám. 
Když jsem šla psát tento článek tak jsem chtěla být velmi pozitivní, bohužel to bych nebyla já, abych si nerýpla do vosího hnízda a nechtěla se rvát za spravedlnost. Nicméně je mi jasné že jsem jen malá rybka v moři a že sama nic nezmůžu ale přeci jen, dovolte mi se vyjádřit alespoň na mém blogu! Před pár dny byla ukončena soutěž 







                                                                                        zdroj: www.krasnaxl.cz

Ale vlna debat a nechutných vulgárních komentářů mě fakt zvedla ze židle. Nechápu, jak někdo může být tak zlý, jak některé výroky může napsat normální racionálně uvažující dospělý člověk! 


jeden z těch slušnějších (zdroj: idnes)



Ruku na srdce. Je kritika a kritika a i v tomhle případě by se dalo polemizovat, zda i slušná kritika je na místě. Ano dejme tomu může se kritizovat provedení a průběh soutěže ale kritizovat finalistky a častovat je vulgarizmy to už je přehnané. Kdo dal právo těmto lidem se takhle chovat. Každý jsme nějaký. Proboha!!! Někdo je malý někdo velký někdo hubený někdo tlustý někdo pohledný někdo méně pohledný. Nejsmutnější na tom je že takto omezení lidé si pod pojmem baculka dokážou představit jen přehnaně tlustou línou ženu válející se 24h u televize krmící se fastfoodem.
Ano uznávám i tací jsou, ale né vždy zrovna tato forma je příčinou. Uvědomují si tito lidé , že obezita je nemoc a že není zapříčiněná jen přejídáním a leností? Někdo má štítnou žlázu, obrácený metabolizmus, genové dispozice, léčba hormony ad. I baculka má ráda pohyb, zdravé jídlo a jiné aktivity. Výsledky se nikdy nedostaví hned, a nebo i přes to všechno s ní bude pořád kus ženské ale díky tomu že má  kila navíc nemá právo žít jako normální člověk? Začlenit se do společnosti, anebo se zúčastnit soutěže o nejkrásnější baculku? Kdo nařizuje ten trend, že krásná znamená štíhlá??? Pokud opravdu nejde o zdraví( myšleno že obezita zapříčiní zdravotní komplikace, né obezita jako následek nemoci) a my se cítíme ve svém těle dobře tak si můžeme pořádat akce, soutěže, magazíny, agentury atd. a  vám komu to není libo to může být jedno!!! Nijak vás neomezujeme ani neurážíme ani nepohoršujeme. A pokud máte ten pocit že ano a že nás musíte urážet, tak to zřejmě nemáte v hlavě v pořádku a zamyslete se na sebou! Výroky některých jedinců jsou většinou z vlastní nespokojenosti. Normální a šťastný člověk přece nemá potřebu urážet.Jen ještě jedna věc, pochybuji ,že dotyční co si dovolují psát takové hnusy nemají v rodině nikoho obézního. Já bych chtěla vidět, jak někdo nazývá svou maminku, babičku nebo kohokoliv dalšího z rodiny tlustým prasetem, hrošicí  apd.  





No a teď už k tomu co jsem vám vlastně chtěla. Nedávno jsem psala článek o spolupráci s magazínem Krásná XL.  Moje spolupráce nadále pokračuje a při té příležitosti bych vás chtěla pozvat na další akci, kterou je Baculatý víkend. A  jak  název správně  napovídá, nebude se jednat o žádné tintítka ale o krásné ženy kypřejších tvarů! Můžete se těšit na mě a můj tým, vizážistku Lucku Dolejší a tým Krásná XL a v neposlední řadě na vítězku MISS FULL OF BEAUTY . Užijeme si víkend plný zábavy a informací. Tak neváhejte a pojeďte s námi.


Info naleznete ZDE



Jukněte na naší videopozvánku:



Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte-li co k danému tématu říct přidejte se :)