Translate

INTERBEAUTY PRAGUE 2013 podzim


Náš babinec

Ahojky všem! Sice už je to nějaký ten týden co proběhl opět veletrh INTERBEAUTY PRAGUE  PODZIM 2013 ale bohužel jsem neměla moc času. Tak mi prosím odpusťte. :)


Laků a věcí na nehty tam bylo požehnaně


O krásné muže taky nebyla nouze


Pozor na falešné cukrovinky...ale jinak opravdová aromatheraphy


Veletrh se konal  od 18.10 do 19.10.2013. Popravdě nehodlám zde pět samou chválu. Stejně jako na jarním veletrhu bylo zaměřeno více vystavovatelů na produkty na nehty. Jistě každá žena, která pečuje o svůj zevnějšek, nepohrdne něčím, co jí jednoznačně dokáže upravit i nehty. Pro mě osobně byl objevem "ROCKLAC" už jsem o něm slyšela a tak jsem byla zvědavá a chtěla jsem to omrknout, abych nekupovala zajíce v pytli. A opravdu myslím si, že je to skvělá věc. Mohu ho vřele doporučit, i když zatím žádný nevlastním. Chtěla jsem si ho koupit, bohužel než jsem se rozhoupala tak odstín, který jsem si vybrala, byl už vyprodaný. Nevadí, jeden ke mně poputuje přes e-shop. Vybrala jsem si odstín 08.




Další věci, po kterých jsem šla, byla dekorativní kosmetika, kadeřnické potřeby a vlasy. Ani z jedné kategorie jsem si nic neodvezla. U dekorativky mě nic nezaujalo a když už jsem si něco vybrala, opět to nebylo. Nutno podotknout že jsme na veletrh jeli až v sobotu, takže se není čemu divit. Takže paletku od Sleeku Au Naturel jsem si nekoupila. Co se týče kadeřnických věcí a pomůcek, musím říct, že byli předražené. Na to, že to byl veletrh, tak jako kadeřnice s čistým svědomím můžu říct, že konkrétní věci se dají sehnat mnohem levněji. A ke kadeřnickým produktům se nechci ani vyjadřovat, aby mě někdo nenařkl za pomluvu firmy atd. No znáte to.


Nevadí, taky poputuje poštou



Jediné co mi udělalo velkou radost, byli věci, pro které jsem přímo nejela, ale cvrnkli mě do nosu a tak jsem si udělala radost. Koupila jsem si dvoje náušnice a depilační přístroj  ke kterému se váže vtipná historka ale to až někdy jindy...

moje nové úlovky
Zkoušela jste to někdy sama?



Jinak teda nemůžu říct, že by mě to tam nebavilo. Bavilo, protože jsme tam jeli v hojném počtu jako babinec a mimo to že jsme tam také jeli v uvozovkách pracovně na kadeřnický seminář, jsme si to náležitě užili.





Zašli jsme si na oběd, vyfotili se do soutěže. Viděli kadeřnickou show a zúčastnili se zmiňovaného semináře, kde nás školily italské špičky v oboru. Sečteno podtrženo, zlatý střed. Ale jestli pojedeme na další veletrh o tom se budu hodně rozmýšlet.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte-li co k danému tématu říct přidejte se :)