Translate

Kouzlo makeupu

 


Milé dámy. Ano, tak tohle jsem já J. Doufám, že jsem teď někomu neukradla iluze JAno, přesně takhle vypadám. Jsem úplně obyčejný člověk se všemi nedostatky, tak jako každý jiný.
Proč sem dávám tento příspěvek? Protože spousta z Vás mi při proměnách tvrdí, že je škoda, že je to jen na jeden den. Ale tak to být vůbec nemusí. Stačí jen chtít! Výmluvy typu: „nemám čas“ a „nemám peníze“ nejsou na místě, pokud se sebou chceme něco dělat. Vězte, že moje každodenní ranní rutina zabere cca 30min a den má 24h, takže 30min je nepatrná část z celého dne. A peníze? Lak na vlasy a tužidlo má doma snad každý. Pokud ne, tak v drogerii ho seženete už od 30-ti korun a to stejné platí i pro líčidla.




A tohle jsem já tak, jak mě znáte a potkáváte. Spousta lidí mi lichotí tím, že jsem hezká  jak panenka a já za to děkuji. Všechny potřebujeme slyšet tyto věty, přidává nám to na sebevědomí. Proč tak vypadám? Protože chci! A nemusím mít míry 90-60-90, aby mi někdo polichotil!
Od přírody mám tmavé vlasy. Vždy sem si přála mít hustou a blond hřívu. A mám ji. Jak? Vlasy mám odbarvené a metodou clip-in  prodloužené (např. u nás v salónu stojí  1600Kč). Na melíry ke kadeřnici chodí většina z Vás a kdo ne, barví se doma. V tom je celé tajemství mých krásných dlouhých vlasů. A vy je můžete mít taky! Jakékoliv chcete! Je to na Vás (krátké, dlouhé, světlé, tmavé).



Co se týče obličeje, vyjímaje mých výrazných modrých očí, na něm není nic zajímavého. Ale co, tak si ráno k tomu zrcadlu stoupnu a hodím na sebe kapku make-upu, nějaký ten stín, řasenku, zvýrazním obočí a trochu lesku na rty a jde se. Opravdu za tím nehledejte žádnou složitost. Nikdo netvrdí, že musíte mít make-up kompletní. Někdo má krásnou pleť, tak postačí jen řasenka, někdo má zase tak výrazné oči a řasy, že postačí tónovací krém a tvářenka. A že nevíte jak na to? Na internetu je spousta návodů, které ukazují krok za krokem postupy líčení, jsou zde také recenze na běžně dostupnou kosmetiku v drogeriích. Také náš salon nově nabízí Školu líčení!

Je  mi jasné, že spoustě z Vás se teď honí hlavou: „To se jí to mluví, když je kadeřnice a umí se upravit a navíc má snadný přístup k potřebným věcem“. Ale ruku na srdce milé dámy, o tom to vůbec není. Jedna vedle druhé, jak tohle čtete, máte svůj zevnějšek ve svých rukou. Dnes je doba, kdy si můžete dovolit být tím, čím chcete a vypadat jak chcete. Není nic, co by Vám v tom mohlo bránit, kromě Vás samotných. Tak tuhle větu jako bych slyšela od paní doktorky Cajthamlové. Ale je to pravda.
Víte proč nejsem štíhlá? Protože jsem líná a mám ráda jídlo a bytostně nesnáším jakýkoliv sport. Přiznávám si to. Sice to není žádná výhra, ale aspoň nelžu sama sobě, že to nejde. Jsem takhle spokojená, tak mě to netrápí.

Tímto nechci nikoho pobouřit nebo naštvat. Chci Vás motivovat k tomu, že PROMĚNY u nás v salónu můžou být dobrý začátek k něčemu novému, že Vás navedeme správnou cestou a Vy v tom budete pokračovat a dokážete tím, že naše práce není zbytečnáJ.

Moje každodenní rutina:
Všeobecně jsem dost konzervativní typ a tak si vystačím se základním vybavením. Barvu stínů zřídka volím jinou než hnědou.




2 komentáře:

  1. přesně toto jsem hledala. Obyčejná, ne moc výrazná a po docela jednoduchém a hlavně ne drahém nalíčení, tak krásně přirozeně vypadající slečna...jsem sice mnohem starší, ale nevypadám vůbec na to...zřejmě genetika, a nemám ráda příliš výrazné líčení...moc ráda se právě Vámi budu při líčení a i konturování inspirovat...děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Však jsi obyčejný člověk i normálně!

    OdpovědětVymazat

Máte-li co k danému tématu říct přidejte se :)