Translate

Znamení roku 2013


Ahoj všichni mí pravidelní i nepravidelní čtenáři. Dnes vám přináším mé ohlédnutí za rokem 2013. 


Shrnutím celého roku v bodech jsem si uvědomila, že i přes krizové momenty nebyl zas tak špatný. Každý den přeci nemůže svítit slunce. No, ne? Díky loňskému roku a stěhování se do nového vůbec, jsem poznala spoustu nových lidí. Mezi nimi jsem našla nové přátele. A oni vědí, o kom mluvím ;-) Naskytla se mi příležitost spolupracovat na neobyčejných věcech a v neposlední řadě posbírala jsem nové kontakty a zkušenosti pro moje další působení.Jak v práci tak tady na blogu a Youtube. 

Počínaje lednem 2013 bylo první změnou v mém životě, že jsem po třech letech přestěhovala svůj salón z Hevlína opět do milovaného Šanova. Za to mohu poděkovat svému příteli, který to celé zrealizoval vlastníma rukama. Doslova vypotil krev a stálo to za to!(vice naleznete zde) V lednu jsme taky získali stříbrné ocenění v soutěži o nejoblíbenější salón znojemska. V místních novinách.




V únoru jsme bouřlivě oslavili 20té narozeniny naší kadeřnice Elišky. Bylo to pro ni obrovským překvapením, jelikož o ničem nevěděla a do poslední vteřiny si myslela, že jde se sestrou na ples. Jediná věc mě mrzí a to že se nám vymazalo video s momentem překvapení kdy i slza ukápla dojetím.(vice naleznete zdeDále jsem založila tento blog.A obnovila svůj kánal na youtube.Natočili jsme první díl našeho pořadu o vlasech.


V březnu započala moje spolupráce s Peťkou Varaďovou a Maruškou Maderovou na projektu Au revoir (vice naleznete zde). Ostatně články i videa s focení vypovídají o všem. K tomu prostě není co dodat. Obecně můžu jen říct, že jakákoliv spolupráce s těmahle dvěma "babama" je pro mě obrovským potěšením. Navíc jsem vyhrála soutěž o nejsympatičtější kadeřnici na FB stránce pro kadeřníky. Né že by to bylo životně důležité :) nicméně díky tomu jsem si mohla vyzkoušet na chvilku moderovat stránku o 10 000 lidech.Zkušenost k nezaplacení. 



Duben byl ve znamení výletů a školení. Tentokrát Praha a italští školitelé Luigi Tufano a Alex Pezzi . A s novými vědomostmi hurá na hlavy našich zákaznic.(vice naleznete zde)



Květen a červen a vlastně celé léto bylo ve znamení svateb, ostatně jako každý rok neboť tohle období je pro mladé páry a novomanželé velmi oblíbené.(vice naleznete zde)


Červenec byl nejhektičtější z celého roku. Jednak, bylo spoustu práce ohledně svateb a tak jako poslední tři roky jsme měli plné ruce práce s připravováním se na Miss pláž(vice naleznete zde). V červenci mě také oslovila jednatelka magazínu Krásna XL. Dnes už Zuzanka Střížková a nabídla mi spolupráci. Na kterou jsem kývla. A jsem nesmírně ráda, že i na tomto projektu se můžu podílet a obohatit ho o své zkušenosti.  Články už o mé spolupráci taky řekli mnoho. Hlavně díky této spolupráci jsme měla možnost poznat spoustu skvělých lidi co jsou naladěni na stejnou vlnu.Tímto zdravím Lucinku Dolejší a Janičku Krausovou.





V Srpnu proběhlo setkání čtenářek Krásná Xl. O tom už byl taky samostatný článek. A bylo to skvělé.(vice naleznete zde) Nicméně tak skvělý nebyl konec měsíce, který jsem strávila v nemocnici kvůli ledvinám.



V Září jsme se vzpamatovávali z prázdnin :-)

Říjen byl opět školící a veletržní. (vice naleznete zdeA také jednou z věcí, na kterou jsme se maximálně soustředili, byla příprava na "Baculatý víkend "



Listopad, a je to tady. První víkend v listopadu proběhl právě zmiňovaný víkend pro baculky. Příjemně unavení ale přitom psychicky odpočatí jsme se vraceli s tohoto skvělého setkání.(vice naleznete zde)



Prosinec jak jinak. Vánoce!!! Pečení, vaření, uklízení tak jako každá z vás. Ale samozřejmě také práce. A vytváření příjemné ho prostředí pro zákaznice. I náš salón dostal dáreček a to v podobě nového kabátů. Položení nové podlahy bylo vyčerpávající a náročné ale jednoznačně taky stálo za to. (vice naleznete zdeNavíc jsme z holkama spontánně natočili vánoční videoklip pro zábavu.







Děkuji, že jste si našli chvíli a společně se mnou se ohlédli za mým loňským rokem. Ani já sama jsem nevěděla kolik krásného mám za sebou než jsem tento článek dokončila. A teď když to vidím tak zamačkávám slzu v oku. Mám kolem sebe opravdu skvělé lidi. A za loňský rok se nám povedlo opravdu hodně!!! "Sakra lidi" na co si pořád stěžujeme? Buďme pokorní k životu a příležitostem které nám nabízí. Važme si sami sebe a druhých. Přejme si úspěch a hezké věci a uvidíte.Bude se nám dýchat líp. Děkuji za obrovskou podporu která přichází právě od vás. A jak už jsem jednou řekla, je to motivační motor který mě žene dál. Vaše Lucie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte-li co k danému tématu říct přidejte se :)